lördag 18 augusti 2012

Hur var det nu igen att...

Nu var det ju ett tag sen sist igen...!!!
Jag har börjat twittra, följ mig gärna där: proppen86

Vad har hänt sen sist? Jag har fått fast anställning i Vara Kommun som habiliteringsassistent. Känns toppen!! Så i år är första året jag har semester!! =)

Rallyt är ju i full gång. I år så valde jag att stå funktionär på kullingstrofén om det behövdes. Så klart behövdes det och jag och Sorro ville gärna komma ut och titta och jobba lite ;-P Så vi drog med oss Jennifer och Taxen för sällskapets skull. =) En mycket trevlig dag trots vädret..

Privatlektioner har vi tagit för Emelie Merenius tillsammans med Emelie och Molle, Amanda och Lotus. Har varit riktigt roligt och givande! Har även i sommar legat i med träning tillsammans med flickorna Emelie och Amanda när det gäller agility. Kul att vara ett litet gäng att träna med!

Så till dagens datum! Jag har offeciellt semester 1 vecka *jippie*. Så idag bar det av till Göteborg med Jennifer och Taxen för att agera kursdeltagare för hundinstruktörsaspiranter vid Göteborgs hundarena. Det var lite spännande, med tanke på att det var i den jätte fina inomhushallen som finns där! Vilken lyx att kunna träna inne under vinterhalvåret! Ska prata med tjejerna tror jag och se om vi inte kan åka dit i vinter och träna några gånger! =)
Hundarna skötte sig väldigt bra trots den nya miljön! Kul att se att Sorro har landat så mycket nu det sista! Allt bara flyter på som aldrig förr! Är så glad för det. =)

En annan nyhet är att det planeras bröllop till nästa år! Äntligen ska jag få min man! =)

Så med denna uppdatering säger jag tack och hej!

//rallytanten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar