söndag 27 januari 2013

Varför inte...

Varför inte försöka skriva lite när jag ändå inte kan sova?
Blev magsjuk i fredags och har sovit bort fredag och lördag i stort sett. Så nu kan jag inte sova. Klarvaken och klockan är 03.38!!
Tips på att bli trött är välkommet!

Tyvärr så får Sorro bli lidande då matte inte orkar något! :-( har så dåligt samvete, men vad ska jag göra? Får aktivera honom när jag orkar igen! Han är så samarbetsvillig med rätt belöning ;-)

Har fått använda mig av min nyfunna kunskap inom hunderiet också! Riktigt roligt! Det roligaste är att det är så uppskattat från den som tar emot kunskapen! :-) får hoppas att det blir lika uppskattat på min lilla kurs jag ska hålla.

Jag har börjat känna av det lilla trollet :-) är i v.19+6 idag, så har gått halva tiden. Inte långt kvar med andra ord, spännande ska det bli! Har inga begär än så länge, äter det jag blir sugen på. :-)
Det är ju lite komiskt dock; kompisen som jag tränar hund med emellanåt ska också ha barn. De ska ha i april, deras hund är född i april 2010. Vi ska ha barn i juni och Sorro är född i juni 2010. Tycker det är väldigt komiskt faktiskt! ;-)

Nä, jag får fortsätta titta på dr. Quinn och hoppas på att John Blund hittar hit!

//rallytanten







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar