lördag 25 februari 2012

Februari gick fort!

Jösses vad tiden går fort när man har mycket att göra!
Jag har börjat det nya jobbet och har jobbat klart på mina andra ställen.
Det är alltid tråkigt att lämna bra arbetsplatser, men jag ser det positiva i situationen och är nöjd. Trivs kanon på jobbet i Vara! De har tagit emot mig och en andra nya tjejen med öppna armar och är så snälla! =)

Vad har då jag och Sorro hittat på sen det senaste inlägget? *tänk, tänk, tänk*

Vi har ju självklart varit och lekt med en massa kompisar! Gått en hundpromenad med torsdags gänget. Då var vi i Nossebro och jag lyckades köra fel... Men jag skyller på att jag aldrig varit i de trakterna innan. Men jag ringde Oili och fick förklarat för mig att det låg på andra sidan Nossan! *typiskt*
På denna promenaden hade jag och Sorro dragkamp, heeeeela promenade. Så dessa promenader är guldvärda i social tränings perspektivet! Mer hundpromenader åt Sorro!

Vi har börjat med rallylydnads kursen! Verkar vara väldigt roligt! Fick med mig många nya idéer på träning! Tackar vi för Lovisa!

Tränat lite agility, gick kanon. Det fanns störning med, komipsen och hans matte! Vi har även varit på långpromenad med dessa och det är alltid lika roligt. Det var lite halt på sina ställen men vi klarade oss! =)

Hemma så försöker jag träna något varje dag, antingen på promenaderna eller inomhus. Det ger resultat, men det tar tid och det får det gärna göra!

Hepp, nu har jag lite bråttom, klockan springer iväg och jag har en del att göra!

Kör lugnt! //Rallytanten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar