tisdag 7 februari 2012

Uppdaterat och snö äventyr!

Har idag uppdaterat fliken "Sorro"! Alltid ett steg åt rätt riktning! :-)

I helgen som var så var det lite firande av min sambo. Vi bjöd hans familj på hemmagjord smörgåstårta! Det uppskattades!
Sorro var också nöjd över att de kom, för de hade med sig Chiko! Alltid lika roligt att leka med honom!
Sen åkte vi till sambons morbror där Sorro fick träffat en av alla sina flickvänner, Maja! Han fick också syn på katten som låg inne!
Katten sa ifrån, han ville ligga på tvättställningen och sova och inte bli störd av en unghund som är väldigt nyfiken!

Söndagen drog vi iväg till en av alla sjöar och tittade och pratade lite med folket som var på isen och körde bil. Jag och Sorro kastade lite leksak och godis för att hålla oss varma och sysselsatta. Det bara vräkte ner snö med! Som tur var hade jag tagit med mig termopläden jag provar. La den på isen (med snö under) och vi satte/la oss ner på den. Den håller värmen! Skönt att kunna känna det själv! :-) Jag rekommenderar starkt denna termopläd! Den ska användas flitigt nu när rallylydnaden drar igång!

Jag och Sorro kom med på rallylydnadskursen och den börjar nästa onsdag, 15/2, och slutar den 25/4. Det ska bli riktigt kul! :-)


Från nu det ena till det tredje! På torsdag ska jag ta tjuren vid hornen och åka och prata med morsan! Vi får se hur detta slutar! Jobbigt! :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar