tisdag 20 maj 2014

Tjata om sjukskrivning?

Var tillbaka hos läkaren igår...
Hade ringt BVC och bett om hjälp ang. sjukskrivning om det skulle bli medicinering. Hon är jättegullig och pratar med läkaren. ❤️

Kommer till läkaren som sätter mig på medicinering med start samma dag. Återbesök om 3 veckor för att utvärdera. Men hon tycker inte att sjukskrivning är nödvändigt! Jag blev så ledsen och arg men fick inte fram något! Jag sa att jag iaf vill ha någon hemma i början av medicineringen då man kan bli sämre i början. Det gick hon med på med nöd och näppe! Så 3 veckor fick jag...

Tillbaka till psykologen på måndag. Då ska jag fråga henne och be henne tala med läkaren!

Tycker det är väldigt tråkigt att det ska vara så varierad kvalité på sjukvården i vårt land!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar